Pisanie tekstów przez net, o co chodzi? Czy teksty, które czytasz, są miałkie, monotonne i wszystkie brzmią i traktują o tym samym? Są pisane nieemocjonalnym językiem, jakby przez robota. Większość złych tekstów pisana jest nieobrazowo. Nierzeczowo. Zbyt ogólnie. Wprawdzie każdy pisać może, ale nie każdy musi to czytać, parafrazując klasyk. Nienamacalny język prowadzi do odebrania słowu pisanemu siły, która poskramia miecz. Nie wydaje mi się, że jest to dobry sposób na trafienie do klienta. W jaki sposób chcesz przekonać? Pisząc, aż chce się zasnąć.

Internet nas kocha. Piszemy teksty na zlecenie.

Istnieją dwa sposoby zarabiania na pisaniu przez Internet. Tworzenie twórczości na sprzedaż oraz pisanie tekstów na zlecenie. Większość twórców decyduje się na opcję numer dwa. Czy to dobry wybór? W poniższym tekście dowiesz się wszystkiego, aby zacząć zlecać teksty w Internecie.

Pisaniem tekstów na zlecenie najczęściej zajmuje się copywriter. Jego praca - w większości przypadków - wykonywana jest zdalnie.

Zamawiający wystawia zlecenie, a copywriter je realizuje, następnie otrzymuje wynagrodzenie. Wszystko odbywa się za pośrednictwem sieci. Zleceniodawca i twórca, nie spotykają się osobiście.

Copywriting polega na tworzeniu perswazyjnych tekstów sprzedażowych. Dlatego większość twórców nie jest zadowolonych gdy wymienia się ich w jednym szeregu z autorami słowa pisanego w Internecie.

Perswazja i odpowiednie podejście do tworzonej treści, jest kluczowym atutem copywritera.

Dlaczego ludzie zlecają tworzenie treści?

Każdy przedsiębiorca, bloger, czy osobowość publiczna potrzebuje treści na swoim blogu, stronie firmowej czy w Social Mediach. Niezależnie od rodzaju zjawiska, każde z nich potrzebuje treści aby funkcjonować. Dodatkowo, aby miał sens, musi być na nim treści, która będzie Interesująca dla użytkowników. Gdyż to o nich ostatecznie chodzi. Prawda?

Wielu copywriterów traktuje pisanie tekstów, jako pracę dodatkową. W stosunkowo łatwy sposób możemy zarobić sumę, która wzmocni nasz domowy budżet. Prób wejścia jest stosunkowo niski.

W ostatnich latach cena za 1000 zzs znacząco wzrosła. Rzadkością są teksty za 1 zł, na szczęście. Gdyż mało prawdopodobne, że ktoś przyłożyłby się do takiej treści. W konsekwencji klient dostaję treść niespełniająca zaplanowanego dla niej celu. Strata czasu i pieniędzy.

Aby nie było tak słodko. Muszę nadmienić, że w przypadku konstruowania planów o większych zarobkach. nie jest już tak z górki. Każdy copywriter musi się "dopisać" do swojej renomy, aby jego praca w konsekwencji była więcej warta.

W dalekiej przeszłości treści można było tworzyć automatycznie, dziś, jest to niedopuszczalne. Nie staraj się iść tą drogą. Szybko stracisz dobre imie i potem może być trudno to odpracować.